HIRDETMÉNY hivatali ügyfélfogadás szüneteléséről

A veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel, az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) növekvő ütemben történő terjedése miatt

a Halászi Közös Önkormányzati Hivatal Püski Kirendeltségén

(9235 Püski, Felszabadulás utca 5.)

a személyes ügyfélfogadás
2021. március 08. napjától előreláthatólag március 19. napjáig

kötelező jelleggel szünetel.

Személyes ügyintézés kizárólag azon ügyekben lehetséges, ahol a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi (pl. egyes anyakönyvi, szociális vagy halaszthatatlan intézkedést igénylő ügyek, személyes nyilatkozattételek)! A személyes ügyfélfogadás ebben az esetben is kizárólag külön engedély alapján, az  illetékes kollégával történt telefonos egyeztetést követően, az egyeztetett időpontban  lehetséges.

A veszélyhelyzettel összefüggésben halasztást nem tűrő, sürgős ügyekben a következő telefonszám áll rendelkezésre: +36-20/592-7604

Kollégáink a hivatali telefonos elérhetőségeken, valamint e-mailben továbbra is szíves rendelkezésükre állnak a Hivatal nyitvatartási idejében. Elérhetőségeink Püski község honlapján (www.puski.hu) közzétettek.

Az elektronikus úton történő ügyintézés továbbra is biztosított.

A benyújtani kívánt dokumentumokat elektronikus vagy postai úton, illetve a bejáratnál elhelyezett postaládában fogadja a Hivatal.

Megértésüket, a közösség érdekében tanúsított felelős magatartásukat köszönöm, továbbra is számítok szíves együttműködésükre!

Püski, 2021. március 08.                                          

dr. Csanádi Viktória s.k.
jegyző